INSPIRATION: All black

21:42:00


I když je léto, a slunce láká nosit barevné outfity, pro mě vždy bude klasika černá. Černá je pro mě opravdu trochu happy barva. Miluji chodit celá v černým. Když už kvůli nálady nebo kvůli tomu, že nevím co si obléknout. Brouzdala jsem dneska po lookbook.nu a po pinterestu a našla skvělé inspirační fotky, jak zkombinovat černé kousky oblečení. 


Černé klasické lodičky nesmí chybět v žádném šatníku. Dají se zkombinovat se vším a ke každému typu outfitu. A kožený křivák je další must have, který si musím na podzim pořídit. Jsem ostuda.


Máte rádi celočerné ouftity? A jaké černé kousky máte nejraději? Přeji Vám krásný den.

Vaše Simona




You Might Also Like

1 komentářů

  1. Celo cerne outfit jsou me nejoblbenejsi, kdybych mohla nosím je pořád. Koukala jsem na tvůj instagram, jak posilujes nohy a zadek a s jakým závažím? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe