JARO, JARO JE TADY

11:46:00

MUST READ: How to develop a study plan and get the grades in law school. Do you want to get better grades and have more free time while attending law school. We show you how to calendar your way to success.:

Ahoj ahoj všichni. Venku to vypadá na pořádné jaro a jak jste si určitě všimli, články nejsou pravidelné a jsou to jen deníčkoidní články, tudiž asi trochu nuda. Ale myslím, že to začíná. Škola, maturita, škola, stres. Okolí mě dost v poslední době zklamalo, tudíž blog již nebudu do konce roku sdílet na svém osobním facebooku a nebudu články ani moc propagovat na mé facebookové stránce. Proč, to vám řeknu asi až později. Někdy v květnu, kdy už doufám budu mít po všem. V květnu snad začnu i s natáčením a samozřejmě s plnou aktivitou na blogu. 

This hairstyle in whites grey and platinum is my ultimate inspiration right now:

Další novinkou je fakt, že příští týden ze mě bude šedavá blondýna. Změnu již chci strašně dlouho a tato barva je ten poměrně moderní a uvidím, jak mi bude sedět. Pokud ne, půjdu do hola :D Ale jsem hrozně moc natěšená a doufám, že mi kadeřnice udělá na hlavě to, co opravdu chci. 

Tak snad ještě chvíli vydržíte a já už se na vás moc těším. Přeji krásný skoro jarní den♥

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ahoj, to je mi líto že tě zklamalo okolí, ono to tak bývá bohužel. Snad bude líp a chápu že je toho na tebe hodně, taky letos maturuji. Už máš nové vlasy??? Chceme fotky!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vlasy už mám, ale není to podle mých představ :D bude ještě úprava :)

      Vymazat
  2. Ahoj Simi, tak jsem po delší době narazila na nový blog (a koukám, že máme stejný vzhled :D). Taky píšu články "deníčkoidně", občas na to prostě není nálada, nebo čas. Jinak, už mám taky trochu strach z maturity, nemůžu se dočkat, až to budu mít za sebou. Jinak jestli ně zklamal někdo z okolí skrz blog, tak mám takové trochu stejné problémy. Občas mám strach, že se mi za to někdo bude smát nebo tak, ale pak si zas řeknu, proč bych měla přestat s něčím, co mě baví. :)

    měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe