OOTD: Bohemian dress

6:26:00

Šaty Reserved Boty Baťa Kabelka Reserved

Dnešní outfit jsem vybrala trochu společenštější než normálně nosím. Jsou to maxi šaty, které jsem si myslela, že nikdy neobleču. S mojí výškou si to nemohu moc dovolit, ale když přidám vysoké sandálky, myslím, že je to snesitelné a mě se tento bohemský styl velice líbí. Šaty jsou pohodlné a já je poslední dobou nosím pořád a na Italské procházky se velmi hodí. 







Nosíte taky maxi šaty i když Vaše výška Vám to nedovolí, nebo naopak jsou Vám všechny maxi šaty krátké? Já Vám přeji krásný den.


Vaše Simona

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Outfit je skvělý, na mě působí hodně jednoduchým a čistým dojmem, ale zároveň dost luxusně. Nevím sice kolik měříš, ale na fotkách nevypadá ze bys byla trpaslík, takže je klidně nos dál :) já taky nosím maxisaty a taky nejsem zrovna vysoka

    OdpovědětVymazat
  2. Boží!! Stejně nejvíc miluji ty sandálky. Jo a nechci aby to vypadalo že chci rýpat, ale maxi šaty jsou v délce po zem, zatímco ty tvoje do poloviny lýtek jsou midi, ale to je jen taková drobnost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe