RUNDIARY: Jak se zlepšovat?

7:00:00


Včera jsem uběhla 10 kilometrů již po 4. a pro mě je to obrovský úspěch. Jsem na sebe pyšná a vidím, že to stále zvládám. Že už dobíhám a s úsměvem poslouchám Nike running jak mi říká, že mám za sebou 10 kilometrů. Včera jsem se úsmívala již při 9. kilometru, kdy jsem si řekla, že to zlepším. Uběhnu to pod hodinu. Rozběhla jsem se. Nohy mi hořely až jsem je necítila a říkala si, jak můj poslední kilometr zvládnu za 4 minuty. Konečně jsem ve sluchátkách slyšela hlas, který mi hlásil 10. kilometr za 54 minut. Pochválila jsem se a sama sobě nevěřila...



Zlepšila jsem se o 7 minut.

Jelikož už jsem 10K uběhla po čtvrté, rozhodla jsem se, že si udělám "motivační tabulku". Mých prvních deset kilometrů jsem uběhla na běžícím páse v Prosinci za 1 hodinu a 15 minut. Druhých deset kilometrů jsem uběhla za 1 hodinu a 10 minut. Třetí běh za 1 hodinu a 1 minutu a teď? 54 minut. Opravdu jsem na sebe pyšná a příštích deset kilometrů budu zase zrychlovat.


A jak jste na tom vy? Děláte si také zápisy? A jaká je vaše motivace? Přeji Vám krásný den :)

Vaše Simona 

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM



You Might Also Like

2 komentářů

  1. A hubnes hodně? A jak často chodíš běhat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze začátku, kdy jsem byla opravdu tuleň, jsem hubla hodně rychle. Teď už hubnu pomaleji a nebo si držím váhu (taky o tom bude článek). A běhat chodím každý den, málokdy se stane, že bych si nešla zaběhat :) Už je to droga :)

      Vymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe