Catrice: Nejlepší tužka na obočí

10:19:00


V dnešním článku bych Vám chtěla představit nejlepší tužku na obočí. Je od Catrice v odstínu 040. Tužka má na jedné straně kartáček, takže nepotřebujete další pomůcku k tomu, aby jste měly perfektní obočí. Tužka se dobře strouhá a není ani tvrdá ani měkká. Myslím, že je to ideální textura. Tužka není moc pigmentovaná, ale ani málo, takže se nemusíte bát přitlačit. 


Tato tužka na obočí mě stála v jedné malé drogérii kolem 80 korun. Což mi na tak dobrý produkt nepřijde vůbec špatné. Znám více tužek, které jsou mnohem dražší a neudělají Vám tak dobrou práci jako tahle frajerka. 


V drogérii si můžete vybrat s odstínu tmavšího a pro blondýnky. Já mám tu tmavší verzi a moc se mi líbí ta barva. Není moc do oranžova, ale ani moc do šeda. Opravdu přirozená barva s kterou to nepřepísknete. 


Jaká je Vaše oblíbená tužka na obočí? Přeji Vám příjemné úterní dopoledne.

Vaše Simona

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM

You Might Also Like

4 komentářů

  1. jj, u mě tahle tužka taky vede.Mám ji v odstínu 020.Perfektně vymaluje obočí i dokreslí jeho konec. Kartáček je super,tyto kartáčky mám raději než ty klasické štětinkové v jedné řadě.Ještě mám na obočí ráda tužku od E-style, i když ta má teda ten horší kartáček.Dobrý je i nový Brow set od L´Orealu.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já doteď používala tužku na obočí od Dermacolu, ale už dochází a myslím, že tuhle vyzkouším. Díky za tip. (mimochodem, krásné fotky) :)

    KattyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe