Q&A | Jak jsem zhubla, fotka před a po

6:00:00


Zdravím Vás u prvního Q&A, kde Vám odpovím na pár otázek co se týče cvičení a hubnutí. Všechny jste mi je psali na ASK.fm, kde jsem na ně odpovídala, ale zde bych Vám chtěla o tom říct trochu více. Pokud by jste měli nějakou další otázku, určitě napište buď tady do komentářů nebo anonymně na můj ASK :)

1. Kolik KG jsi zhubl?

Od Září 2014 jsem zhubla okolo 10 kg. Nikdy jsem nevěřila, že by se to mohlo povést, vždy jsem říkala, alespoň 5 kilo, ale když jsem zjistila, že je to 10, nemohla jsem sama sobě uvěřit.

2. A napíšeš ve zkratce, jak se ti to povedlo?

Musela jsem úplně změnit svůj jídelníček. Všechno sladké, KFC/McDonald šlo pryč a nahradila jej zdravá strava. Samozřejmě jsem to nedodržovala pořád a nějakou tu zmrzlinu nebo sušenku jsem si vždycky dala (asi bych vypadala jinak kdybych to neoblbovala :D ). Samozřejmě jsem začala cvičit a běhat. Intenzivní tréninky a pomalu se vyvíjející běh byl asi nejdůležitější částí v celém hubnutí.

3. Za jak dlouhou dobu jsi to zvládla?

Za první týden cvičení/nového jídelníčku, jsem zhubla 2 kila. Za měsíc 6 kilo. Potom se to najednou zastavilo. Trochu jsem měla strach, že váha půjde zpět, ale vydržela jsem to. Měsíc se váha ani nehla, ale po měsíci to zase postupně šlo dolů. Bohužel jsem na tom posledního půl roku nebyla dobře s psychikou a to je to nejdůležitější na celém hubnutí. Být v pohodě i ze vnitř. Já nebyla a taky se to ukázalo na cvičení/hubnutí. Po cca 8 měsících jsem se dostala na -10 kg.

4. Máš fotku před a po? 

   

Dlouho jsem hledala nějakou fotografii před. Jelikož jsem se moc nefotila (celou postavu), tak to bylo složité, ale našla jsem jednu, která je asi z roku 2013. Tam jsem měla cca 67-68 kg. Druhá fotka je z minulého týdne. Sami můžete vidět, že to zase takový rozdíl není díky svalové hmotě, kterou jsem během cvičení nabrala. Ale i tak, když se na tyto dvě fotografie kouknu, jsem na sebe celkem pyšná. Ale i tak to není konec a chci se zlepšovat a vidět na sobě lepší a lepší výsledky. 

Pokud máte ještě nějaké další otázky, určitě se na ně zeptejte. Ráda Vám odpovím. Přeji Vám krásný sluneční den. 

Vaše Simona



You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe