WISHLIST: summer 2015

5:00:00


Bobbi Brown Creamy lip Color (hot red) 

Nádherná pravá červená, která se podle mě hodí na každou příležitost a sluší každému. Už dlouho jsem ji hledala a teď se mi naskytla příležitost ji mít. Začínám nosit tmavší rtěnky a tato je určitě skvělou volbou.


Georgeous true red that fits on every occasion. I´m sure it will behoove each. I was looking for it a long time. Now I had the opportunity to have her. I´m starting to wear dark lipstick and this is a great chois. 

KIKO Automatic precision eyeliner and khol (707 light blue)

Jelikož se právě nacházím v Itálii, určitě nezapomenu navštívit KIKO. Už dlouho toužím po nějaké bláznivé tyrkysové tužce na oči, která je na léto perfektní. Možná kouknu i na nějakou neutrální barvu, ale tato je pro mě zatím TOP!

Because I´m in Italy now, I´m sure I won´t forgetto visit KIKO. For a long time a crave a blue pencil, whitch is great for summer. 

KIKO bronzer powder (100 Honey Beige)

A jelikož ještě nevlastním žádný pořádný bronzer/konturovací pudr, rozhodla jsem pro KIKO. Co jsem zkoušela vypadal moc dobře a pro začátek mi určitě bude stačit. 

I haven´t any bronzer. And that´s why one buy in KIKO. 

Máte někdo zkušenosti z těmito produkty? Přeji Vám krásný den.

Do you have experience with these products? I wish you nice day. 

Vaše Simona

                                FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe