OOTD: Beats for Love

7:42:00


Jako vždy jsem se spontánně rozhodla jít na Ostravský hudební festival Beats for Love, který se konal v dolní oblasti Vítkovic (o tom napíšu ještě samostatný článek). Jelikož většinou chodím oblékaná obyčejně, tak jsem se rozhodla, že si vezmu na sebe něco pohodlného, ale přitom trochu rozdílného než normálně nosím. 

Více v celém článku.



Trochu bláznivé šaty, které jsem podědila po tetě, pod které jsem dala sportovní podprsenku a obula růžové adidas pantofle. Hodně pohodlné, ale rozhodně příště změním obutí, jelikož na tom štěrku jsem po chvíli měla nohy jako horník. Ale pohodlné to bylo, o tom žádná.


Fotky jsme fotili s kamarádkou Ivčou, za co ji moc děkuji, jelikož už nemusím šaškovat sama se stativem a foťákem a po zmáčknutí samospouště běžet na místo (hrozna sranda fakt). Myslím, že tento outfit je fajn na nějaké takové horké letní dny a rozhodně ho obleču ještě několikrát.




Byli jste, nebo půjdete na B4L? Jaký je Váš oblíbený festivalový outfit? Přeji Vám krásný letní den.

Vaše Simona

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Moc ti to sluší! Já osobně o tomhle festivalu ještě neslyšela, ale teď si ho určitě vygooglim! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Jojo koukni na to :) Mě se osobně ta hudba vůbec nelíbí, takže příště spíše RFP nebo Colours :D

      Vymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe