FIT DIARY:Jak jsem zhubla

16:09:00

Přemýšlím jak začít psát tento článek. Asi tím, že každý má jiné tělo, jiný organismus a zřejmě tento článek nebude pro Vás žádná novinka, kterou by jste se zrovna dozvěděli. Ne. Je to pár základních rad, které musíte dodržovat. Zase neříkám, že jsem je všechny dodržovala na 100% a dodržuji i teď. Ze začátku (Září 2015) jsem vážila 68 kg (měřím 165cm), takže jsem nebyla žádné chvístko. Jenže se mi nabídla možnost zase dělat sport na plno, dávat do toho veškerý můj volný čas a výsledkem bude nejen úspěch, ale i dobrá kondice a možná i lepší postava. Nadšením jsem povyskočila a má motivace nastartovala nový směr. Začala jsem cvičit. Jak?

1. Trénink Muay Thai

Ano tuto možnost asi nemá moc z Vás, ale myslím, že jakýkoli trénink je dobrý. Dělala jsem 12 let sportovní gymnastiku a taky byly tréninky těžké. Dělala jsem hasičský sport. Kdo dělá volejbal, fotbal, aerobik zkrátka cokoli tak by měl vědět, že kvalitní trénink je základ. Já do toho ze začátku dávala vše, poté se to zhroutilo a já s tím. Proč? O tom Vám jednou povím...

2. Běh

Cože? Já budu muset běhat? To byla asi má první věta co jsem na to řekla. Sama jsem stěží uběhla kilometr. Nechtěla jsem. Začínala jsem běhat po časových intervalech. První 5 minut chůze, 5 minut běh, 5 minut chůze. Stačilo to a za týden jsem zvyšovala. 10 minut běh. Další týden to bylo 15 minut běh.. Kde jsem teď? Jdu si zaběhat deset kilometrů a na páse běžím čtyři kilometry do 20 stupňového kopce. Fuj. Ale jedno vím, že i když se Vám nechce, nemusíte běhat maratony. Ze začátku stačí málo, začne Vás to bavit=PŘÍSAHÁM.

3.Jídlo

Jídlo jsem musela změnit hned při nástupu na internát. Vaří tam dobře, to ano, ale nic #fit nebo #healthy to nebylo. Proto jsem si v pondělí nakoupila jídlo až do pátku a vařila si sama. Saláty, kuřecí maso, tvarohy, ovoce, těstoviny... Pomohlo to. 

Ze začátku Vám váha bude klesat opravdu rychle (pokud to samozřejmě budete dodržovat). Mě šly cca dvě kila za týden dolů, což není málo ani moc a proto se mi to nevracelo. Asi po měsíci nastal zlom (kdy jsem měla cca šest kilo dole) a nešlo to a nešlo, v této fázi většina lidí svou práci vzdává a říká si, že to nemá cenu. Tělo si s vámi hraje a zkouší Vás. Vydržte to. Bude to trvat týden možná dva, ale poté se zase nastartuje a pojede jako hodinky. 

Doufám, že Vás tento dlouhý článek moc neunavil, určitě mi napište, zda máte zájem o podobné články popřípadě jídelníčky, co jím apod. Budu moc ráda, za jakoukoli aktivitu :)

Přeji Vám krásný den.

Vaše Simona

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Já to mám s tím během stejně, akorát jsem teď byla dlouho nemocná, tak se nedalo trénovat naplno. Jediná věc s čím mám problém je omezit sladké. Kdybys tady dala nějakou inspiraci receptů, bylo by to fajn. Jinak super článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam stejne problem. Sladké.. Miluji ho. Ale neco bych mohla dat ;) diky za inspiraci ;)

      Vymazat
  2. Simčo, sleduji tvůj instagram a máš skvěle nohy i zadek, jak je posilujes a s jakým závažím ?

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe