RIMMEL- Provocalips 16 hr (200 I´ll call you)

7:37:00


Dnes Vám jen v rychlosti představím tuto úžasnou barvu na rty. Rimmel přišel na trh s touto parádou již někdy před měsícem, ale já se k ní dostala až teď a neváhala jsem o koupi. Tedy první jsem přemýšlela, zda nebude lepší stejná verze jen od Dermacolu, ale po snad hodinovém zkoušení v prodejně jsem se rozhodla pro tuto variantu. Pořád jsem tomu nemohla věřit, že nějaký lak/barva na rty může vydržet sakra tak dlouho. MŮŽE. Nejde pořádně ani odlíčit, což je u ní asi jediné mínus, ale co by jsme chtěli, když vydrží celý den, ne?


Já mám tuto krásku v odstínu 200 I´ll call you. Je to růžovka, která není neonová, ale není zase nude. Prostě barva s kterou nic nepokazíte. Jen musíte dávat pozor při nanášení, jelikož barva hodně rychle schne a jakákoli nedokonalost po zaschnutí už nedokonalostí zůstane a jen těžko se ji zbavíte. Ale chce to cvik. V drogérii Rossmann jsem ji koupila za 139 Kč, což mi přijde jako hodně přijatelná cena za tak skvělý produkt. Jen z toho výběru nevím, zda bych si vybrala ještě nějaký odstín.

best-lip-product-2014-Rimmel-Provocalips-Lip-Colour-review
zdroj foto: http://www.reallyree.com
Za moji osobu Vám ji rozhodně můžu doporučit. Za tu cenu uděláte skvělou parádu. A jaký odstín by jste si vybraly vy? Přeji Vám krásný den :)

Vaše Simona

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Sice nemám žádnou, ale nejvíce se mi líbí asi ta vínová :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si rozhodně ještě minimálně pro jednu půjdu :)

      Vymazat
  2. Já mám tu svetlounkou růžovou trochu lituji ze jsem si nevzala nějakou výraznější ale jinak je perfektní

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí ta červená :) produkt vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe