HAUL: Reserved, Tally Weijl, Rossmann a Lindex

7:00:00



V dnešním haulu Vám chci ukázat pár kousků, které jsem si pořídila. Už jsem potřebovala tyto věci dlouho a konečně se mi to v letních slevách povedlo. V první řadě je tu Catrice Camouflage cream, myslím, že my byla už nuda o tom mluvit. Prostě klasika, kterou jsem potřebovala na ty pytle pod očima..


V Rossmannu jsem ještě do košíku hodila Tuto 16ti hodinovku od Rimmel London v odstínu 200 I´ll call you (Recenze zde). Už jsem po ni dlouho pokukovala a za 130 korun jsem ji tam nemohla nechat. Doufám, že bude opravdu tak dobrá jak všichni říkají. 


Ano, černou kabelku již vlastním a vlastně je už nemám kde dávat (sakra), ale je už hodně potlučená a odřen, jelikož jsem v ni celý třeťák nosila učebnice (chudák holka). Tak jsem skočila do Reserved a pořídila si tuto tvrdou krásku. Vybírala jsem ještě mezi béžovým provedením, ale černá je prostě klasika, s kterou nic nezkazím.


Teď Vám představím úplnou prkotinu, kterou jsem hledala už dlouho. Je to Tattoo Choker. Klasický černý, bez jakýkoli ozdob, tedy byla tam perla (hh, kterou jsem hned odkousla). Koupila jsem ho v Tally Weijl za necelých 60 korun. Té perly opravdu škoda nebylo a už se těším jak ho vytáhnu k nějakému outfitu.


A v posedlní řadě Vám v rychlosti ukážu mé nové brýle z Lindexu, kde jsem je našla až u pokladny. Jsou bláznivé, kulaté, růžové a zrdcadlové. Všechno co mám ráda v jednom.

Jaké jsou Vaše úlovky ve slevách? Máte něco, na co jste čekali až do slev a konečně  to máte? Přeji Vám krásný den:)

Vaše Simona

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe