JSEM ZPĚT, ZERO WASTE A O ČEM BUDE MŮJ BLOG

19:22:00

The Zero Waste Collective Shop!
zdroj: pinterest.com

Zdravím Vás všechny, ktěří ještě někdy přivítáte na můj blog. Už je to docela doba co? Ale to bych to nebyla já... Bez psaní a vytváření něčeho novéo si neumím představit život. A proto se vracím k tomuto již docela zaběhlému blogu. Je pár novinek a věcí, které na blogu vyjdou ven. První je asi nová práce, o které vám dám brzy vědět. Další je hodně velké téma, které teď frčí snad úplně všude. Zero Waste. Je to něco, co mě nadchlo a chci s tím pomalu začít. Vytvářím si věci sama a proto na tento blog budu dávat inspiraci s mé tvorby, možná zde budu mít i něco pro vás.

Snad se Vám tady bude líbit tak, jak to bylo minule. Udělám pár změn i co se týče vzhledu celého blogu. Pomalu, ale jistě se to tady opět rozjede a máte se na co těšit.

Vaše Síma

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe