Zdravá ovesná svačina

9:23:00


Sušenky. Můžu se už považovat za sušenkovou královnu. Dělala jsem snad všechny druhy a pořád zkouším, které jsou nejlepší, které jsou nejzdravější a které jsou nejlepší+nejzdravější. Konečně jsem přišla na dokonalé sušenky, které si můžete dát bez výčitek, třeba jako svačinu nebo snídani, nebo prostě když máte chuť na něco sladkého.

Na sušenky budete potřebovat:

1 misku (200 g) jemných vloček (nebo celé vločky rozmělníte)
skořici
1 větší jablko
1 vajíčko
2 PL medu 
1 lžičku oleje/kokosového oleje
oříšky/semínka
1 lžičku hladké mouky/proteinu



Postup:

Do větší mísy dejte vločky, které posypte skořicí podle chuti (já mám ráda hodně, tak jsem tam dala cca 1 PL). Rozklepněte celé vajíčko, přidejte 2 lžíce medu, kápněte olej, přidejte semínka, kokos, oříšky a trochu zasypte moukou nebo proteinem. 

Ostrouhejte větší jablko, vymačkejte veškerou vodu z jablek, a smíchejte do těsta. Těsto vypracujte, ať je z toho taková lepivá hmota, která se bude trochu drolit. 

Troubu rozehřejte na 200 stupňů, já dala horký vzduch.

Na plech s pečícím papírem začněte dělat placičky z těsta a vložte do trouby na cca 15 minut. Jak budou z krajů hnědnout, vytáhněte z trouby a nechte vychladit (aby se vám sušenky nezlomily). 

Sušenky jsou výbornou svačinkou mezi snídaní a obědem nebo jen jako zákusek ke kávě nebo čaji. Doufám, že Vám sušenky budou chutnat a určitě se o ně pokuste :) Jsou výborné :)

Vaše Simona




You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak ty vypadají skvěle, na 100 % vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) Jsou fakt moc dobré a bez výčitek :)

      Vymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe