WOOD WALLS

14:31:00

colorered stain boarded wooden walls | Reclaimed Wood Feature Wall | MADERA - Fine Decorative Furnishings

Krásný den Vám přeji, chci Vám ukázat jednu nádheru, kterou si jen tak nemůžu nechat pro sebe. Dřevo, kde se podíváte. Sama jsem bydlela v době, kde bylo všude dřevo a tak jsem si na to zvykla, že se mi to ohromně začalo líbit. Teď mám pokoj obložený dřevem a nestěžuji si. Jen se mi teď čím dál více líbí styl, který můžete vidět na fotkách a určitě v mém budoucím době/bytě chci alespoň jeden takový pokoj, prosíím.

"This by far has been our favorite home project and has made the biggest impact in our new house. We've already gotten so many compliments on it. Everyone says it looks like it came straight out of a magazine, and it looks even better in person. Big thanks for making it so easy for us!" -Lu and Bryant

Round mirrors, industrial lighting, reclaimed barnwood, counter mounted sink, Peruvian walnut counter

Le bois de grange est très tendance mais pas toujours facile a ce procurer. Venez nous voir nous avons du bois franc mural et laminé pour un look semblable même plus beau et plus facile d'entretien!!!  Nous serons là pour vous conseiller.

fotografie z www.pinterest,com 
Můžete mě tam sledovat : TADY

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe