Nejoblíbenější růžové rtěnky

13:27:00


V tomto článku bych Vám chtěla představit moje nejoblíbenější růžové rtěnky, které nosím nejčastěji. Tyto barvy opravdu vytahuji hlavně na jaře a v létě, ale nezapomenu na ně ani v zimě. 
 

Předem se omlouvám za poškrábané a oprýskané obaly, ale jde vidět, že je používám. Rose of attraction, je spíše balzámek, o kterém píšu zde. Ano, příliš slavně o něm nepíši, ale když už nechci nic výrazného, ale něco přitom chci, vždy sáhnu po tomto color whisper. Vivid rose je hodně sytá růžová, kterou ven vytahuji když mám opravdu chuť na něco výrazného, a chci na své rty poukázat. Její výdrž je hodně dobrá, jelikož je hodně suchá. Ale to mě osobně nevadí. Cotton candy je hodně žvýkačková růžová, kterou mám hrozně ráda. Je velmi příjemná na rtech a ráda ji nosím k výrazným tmavým očím. Juicy bubblegum je opravdu už žvýkačková barva, kterou taky vytáhnu tehdy, když něco na rtech chci mít a chci si trochu připadat jako "holčička" :D Ano to je hodně zvláštní přirovnání, ale tato barva mi připomíná rty panenek. 


Jaká je Vaše oblíbená růžová rtěnka? 


Swatche (dvě vrstvy)


Doufám, že se Vám článek líbí a přeji vám krásný den.

Vaše Simona

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe