Wishlist: Jaro a léto

20:55:00


Po dlouhé době zde mám pro Vás můj wishlist. Pár věc už mám na seznamu opravdu dlouho a tak hledám a hledám kde ulovit nějaký pěkný kousek. Jako první na seznamu mám:

  1. Volný croptop, asi si jich koupím více v různých barvách. Samozřejmě v bílé, černé a moc se mi líbila tato cihlová, tak pokud bych někde v obchodě našla podobnou, neváhám a beru. A hled k tomu se mi líbí tato pencil skirt, které se trochu bojím, díky mojí skřítčí výšce, ale vyzkouším a uvidím. Moc se mi líbí jak s lodičkami, teniskami a nebo sandálky.
  2. Šaty s krajkou, tento vzor se mi obzvlášť líbí. Mohl by to bý klidně i overal. Pokud něco najdu tak taky ihned beru.
  3. Obyčejné černé šaty na ramínku. A já blbá byla v H&M a tam byly za 150 korun. Ano byly mi asi o dvě nebo tři čísla větší, ale to bych nějak přešila. No uvidíme, možná tam ještě budou. Strašně se mi líbí na takové ty pohodové večery u pláže, nebo někde na večerní procházku, k tomu sandálky a pohodlný outfit je na světě.
  4. Béžové sandálky taky nutně potřebuji. Na jaro jsem si pořídila troje boty, ale všechny jsou uzavřené a sandálky, které si kupuji na sezónu už nemám. Hrozně se mi líbí tyto páskové, které mi přijdou hodně pohodlné a hodí se ke všemu. 
Jaký je Váš wishlist na Jaro/léto? Máte něco podobného? :) Přeji Vám krásný den :)

Vaše Simona

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pencil skirt bude s crop tomem skvělá!
    A proč už netočíš videa?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, určitě to tak zkusím :) No hlavně díky intru jsem to vůbec nestíhala a vydávat jedno video týdně mi příjde málo a chtěla bych se do toho opřít o prázdninách, kdy by ty videa byly trochu kvalitnější a zkusila bych i trochu jiný rozměr videí, uvidíme jak se všechno vyvine :)

      Vymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe