RUNDIARY: Běžet, ale v čem?

8:14:00


Ahojky, jak si užíváte krásné počasí? Já vyběhla na pár kilometrů ven a k tomu jsem si obula a oblékla toto:

Zima nezima, vždy na hlavě něco musím mít, teď jsem si nejvíce oblíbila mutifunkční šátek, který nosím jako čelenku a drží mi sluchátka pevně na uších.


Při běhání venku si většinou zakládám na pohodlnosti, ale také na tom, abych oblečení mohla co nejlépe využít po stránce teplotní tak i jako pomoc při pocení. Takže si většinou nechci brát své nejkrásnější a nejdražší sportovní věci.


Na Jaro/zimu mám nejraději tuto mikinu od Levi´s. A stála 29 korun. Byla jsem ve škole a potřebovala jsem nějakou mikinu na propocení a vyhození, ale našla jsem v secondhandu tuto a moc se mi líbila, takže jsem ji vyprala a používám ji pořád.




Po mikinu většinou nosím nějaké staré triko s dlouhým rukávem. A ve fitku své neonové od Adidasu (A3 sport 650 Kč)


A pod triko sportovní podprsenku, která je nejpohodlnější na světě!!


Dále si na jaře a v zimě oblékám staré legíny, které jsou už fakt potrhané, ale do fitka většinou nosím své milované Nike (D-sport) 890 Kč) . Na legíny ještě nasoukám tepláčky, tyto mám již 5tým rokem a vypadají jako nové. Nenechám si odepřít názor, že kvalita=výdrž. (A3 sport 1 100 Kč)


A nejdůležitější při běhu jsou samozřejmě pěvné tenisky. Já jsem si nedávno pořídila tyto krásny od Nike. Miluji je a nedám na ně dopustit. Jsou jako bačkůrky a na nohou je skoro necítím. A ta podrážka, jsem zamilovaná. (D-sport 2 200 Kč)

Doufám, že se Vám článek na toto téma líbil, určitě m napište zda by se Vám líbilo více takových článku a určitě sledujte můj Instagram: simona_kom, kde přidávám více takových fotek. Mějte krásný den:)








           Vaše Simona

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe