OOTD: Kloboučnice modravá

12:41:00


Dneska mám pro Vás outfit, který mám na sobě poprvé, ale určitě ne naposledy. Tuhle Ačkovou sukni jsem měla na sobě naposledy v zimě a tak teď ji budu nosit asi častěji, hlavně s mým oblíbeným kloboukem.


Kabelku jsem zvolila střední velikosti, do které se mi všechno vejde, ale zase nepřekáží. Je z Mohita a já ji ve slevách koupila za necelých 400 Kč. 


Sukni jsem kupovala minulý rok v lednu v New Yorkeru, kde mě stála 590 Kč. A abych se pochlubila, tak v Ostravě máme někdy staré bazary s oblečením, a já tam koupila za 10 korun tuto halenku (původně je z Orsay), která má opravdu krásou barvu a hodí se k většině outfitům. Rozhodně se vyplatí chodit na takové bazary, kde lidé prodávají své kousky za hodně malý peníz. Tyto věci jsou i značkové, kvalitní a můžete sami uznat, zda jsou tím pravým kouskem do vašeho šatníku. 


Doufám, že se Vám outfit líbí, nosíte taky něco takového? Přeji Vám krásný nedělní den :)

Vaše Simona

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe