INSPIRATION: swimwear 2015

8:05:00

cheap brand stuff site
Plavky se každý rok nosí jiné, mě osobně vydrží tak maximálně jednu sezónu, ale tento rok si chci pořídit jedny kvalitní a jedny takové trendy, co se nosí zrovna tento rok. Tento rok mě zaujaly plavky se zvláštním zavazováním přes předek dozadu. První jsem to odsuzovala kvůli opalování, ale když se půjdu opalovat tak si to zhrnu tak, aby se to tak naopálilo. Jednoznačně, jestli někde v obchodě uvidím takové, jako můžete vidět na prvním obrázku, beru je všemi deseti!

Pineapple swimsuit, we love fun summer prints! :: Pineapple Bikini:: Retro Summer Patterns

Tak plavky s ananasem asi opravdu potřebuji!! Jsou tak sladké!

Cheeky CEA full-set bikini

A tady ukázka toho zavazování, tyto se mi ohromně líbí. Toto léto hodně letí vzory a kytky, takže jedny takové u mně určitě uvidíte.

Wrap Party Bikini Top by CEA by ChristinaEvertArt on Etsy. Aloha Bottoms.

A v poslední řadě zde mám ty kvalitní, dražší, které si chci pořídit. Trochu se bojím velikostí, takže si je určitě budu kupovat v zahraničí v kamenném obchodě. Netroufnu si na velikosti přes internet, když jde o dražší kousek. Z Triangl plavek se mi líbí tento tvar, jelikož nejsem moc obdařená žena (hhhhe) tyto by mohly být tím pravým kouskem. S barvou ještě nevím, ale asi budu volit spíše jednoduché, možná bílé, které k opálené pleti budou překrásné.  

triangl swimwear: small top, medium bottoms? small bottoms? orange or turquoise, chloe style http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-1-set-Sexy-Women-s-Neoprene-Bikini-Triangle-Neoprene-Swimsuit-Set-Push-Up-Bikini/1909420889.html

Fotky z www.pinterest.com

Jak jste na tom letos s plavky vy? Máte nějaké stálice?  Nebo měníte kusy každý rok? A kde nejraději nakupujete plavky? Mějte krásný den a určitě se podělte v komentářích, jaké články by jste na mém blogu uvítali :) 

Vaše Simona

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe