HOT NEWS: Začátek nových zážitků

11:33:00


Krásné odpoledne všem. Obědvám a přemýšlím, jak Vám napsat něco osobního. A tak přiřazuji novou rubriku HOT NEWS, kde Vám budu psát můj osobní deník (hh), novinky co mě čekají nebo čekají tento blog. Dneska se chci s Vámi podělit o prázdninách. Jak můžete v mém deníčku (na fotce) vidět, je celý v Italštině. A proč? Jelikož se chystá velká věc, o které tedy nemůžu ještě moc mluvit, ale určitě se můžete na co těšit. Tento blog totiž nebude psán už jen česky z české republiky...


Určitě Vám o tom povím ještě v dalších článcích. Já se tedy těším moc. Budete se moct těšit na nějaké cestovatelské tipy, outfity nejen z Ostravského prostředí (fujky) a hlavně na deník, který budu psát denně tady na tento blog. Pro větší info určitě sledujte můj Facebook, kde se dozvíte o trošičku více než na blogu.


Dnes jsem přijela ze školy ráno a tak jsem využila čas na kytky, které nám rostou na zahrádce. Miluji je a mám s nimi vybavený celý můj pokoj (trochu to tady vypadá jako květinářství), ale čím více květin, tím lépe, nemyslíte? 


Už za pár se tedy těšte na přívaly fotek, outfitů a novinek tady na blogu. Těším se s Vámi u dalšího článku. Užijte si krásný slunečný den.

Vaše Simona

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe