HAUL: Baťa, DM, Marks&Spencer

5:47:00


Zdravím Vás, dneska jsem začala den poněkud brzy, v pět hodin ráno jsem celá ospalá probudila, ale nápad jít běhat a mít z toho dobrý pocit celý den byl k nezaplacení. Oblékla jsem tepláky, raději dvoje, starou mikinu a obula běžecké boty. Vyrazila jsem a během toho poklidného běhání (žádný maratonec nejsem) jsem přemýšlela co bych mohla udělat.. Udělat na blog článek co jsem si včera koupila.


1. Sandálky (Baťa)

Tyto sandálky jsem už dlouho hledala, tento styl je hitem léta a já nějaké nutně potřebovala (i když to počasí říká:"ještě máš na ně čas") Když jsem byla v Avionu v Ostravě a šla kolem Bati, vzpomněla jsem si na moji maminku jak si minulé léto koupila v Bati dvoje lodičky za neskutečnou cenu. A to proč? Byly v posledních párech. Útokem jsem naběhla do Bati, viděla stojan s posledními kusy a hele.. Ještě mi tam do oka padly jedny bílé sandálky na platformě, takže pro ty si ještě zajdu.


2. Prstýnky

Nikdy jsem prstýnky pořádně nenosila, ale když mi paní v Bati řekla, že si k nákupu můžu nějaké koupit za 50 korun, tak proč je nosit nezačít? Pro parádu všechno dobrý.

3. Maska na vlasy Garnier - densify

S novými vlasy začala i touha po nich je různě upravovat a zkrášlovat. Masku jsem chtěla zkusit už dlouho, ale jelikož mé vlasy nikdy nebyly zničené nebo jinak degenerované (:DD) tak jsem ji nikdy nepořizovala. Ale byla jsem v DMku a tam ji měli za 70 korun, kdy mi to přišlo jako super nápad něco takového vyzkoušet. A upřímně ta vůně je  d. o. k. o. n. a. l. a.

4. Čaje Marks&Spencer

Doma není žádný čaj, a tak jsem vešla do M&S do food zóny, kde chodím jen pro tyto čaje. Zelený čaj již mám vyzkoušený a je to prostě dobrá klasika, ale jahodový mám poprvé a musím říct, je výborný. Takže pokud budete mít cestu do M&S určitě se na ně běžte kouknout.

Doufám, že Vás článek moc neunavil. Jaké jsou Vaše nové kousky? Přeji Vám krásný pondělní den :)

Vaše Simona 

FACEBOOK      TWITTER     INSTAGRAM

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Čaje miluju, takže dám určitě na tebe, až tam půjdu! :) Jinak já mám masku na vlasy od avonu, vůně je úžasná, ale nejvíce se těš, jak ty vlasy po té masce budou krásně jemné a hebké, na to fakt nic nemá :D:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joko jsou perfektní :) tak to se tesim :-D dneska na to vlitnu :D

      Vymazat
  2. Ahoj, ty ještě běháš?? Nechtěla bys udělat článek o tom jak jsi zhubla??:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beham beham :) dobře další článek napíšu o běhání ;-) díky za inspiraci ;)

      Vymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe