Pink cosmos...

14:00:00



Dneska, dle nápadů mě napadlo, že můžu na očích spojit barvy, které k sobě moc nejdou (červená a modrá pro **bila dobrá...) Ale myslím, že toto rčení moc neplatí, a hlavně né na očích. Tmavě modrá s červenou a růžovou mi příjdou naprosto boží, klidně jen v lehkém nádechu nebo ve výrazných barvách. 




Já použila modrý stín z paletky od Sleeku, který je naprosto krásný, studený a hlavně neskutečně pigmentovaný. Do záhybu a do ztracena jsem použila růžovou tvářenku od Catrice, která úplně změnila pohled na tenhle look. Nakonec jsem přidala třpytivé stíny od Catrice a černou linku od Dermacolu, která zase celé líčení posunula o kousek dál.

Celý look mi nakonec přišel, jako takový vesmír s červánky. Ano, zní to podivně, ale ve fantazii se meze nekladou. Pokud toto líčení někdy zkusíte, určitě vyfoťte fotku a pošlete mi ji, ráda uvidím něco podobného na někom jiném. 



You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe