Duhový TAG

17:19:00


Předem se omlouvám za velkou nepřítomnost. Škola je škola (bez internetu). A konečně mám pro Vás TAG: barvy duhy. Doufám, že se vám líbí a určitě se těšte na Outfit video a možná i Friends TAG :) 




You Might Also Like

3 komentářů

  1. ke žluté bych teda taky nevěděla co přiřadit :) color tattoo používám a jsem hrozně spokojená!♥ a fialový pokojík vypadá super! my teď s přítelem rekonstruujeme byt a vybrali jsme na stěny tmavě šedou, tak jsem zvědavá, jak na mě bude působit :D dávám Like na facebooku (Petra Lorencová), sleduji na bloglovin a google+. Když bys chtěla, můžeš mě také podpořit ;) měj se krásně!

    www.Lorietta.cz


    Lorietta Facebook page


    Lorietta Bloglovin profile

    OdpovědětVymazat
  2. ten tag vidím poprvé :-D a já bych asi nevěděla k většině barev, ale zas když bych se na to vážně soustředila, tak snad něco ano :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Proč už točíš tak málo videí,příspěvků a všechno! :( Chtělo by to častěji!Líbíš se mi moc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe