28. 2. 2014 Společensky a rajcovně.

13:35:00


Zdravím Vás. Dneska, jelikož mě to doma prostě nebere, jsem byla v Nové Karolíně v Ostravě. A měla jsem jasný plán: KOUPIT KLOBOUČEK A SUKNI. Sukni jsem chtěla kolovou, nebo skate skirt nebo jak se to sakra jmenuje. Klobouček jsem chtěla takový malý, černý a kulatý. Klobouček jsem měla vyhlídnutý v NY a taky tam jsem si ho koupila. Stál necelých 200 ;-, ale to bych nebyla já, kdybych našla v druhém obchodě ten samý, jen o 100 ;- levnější. No co už. Mám to ale štěstí. 

Celý článek více

Klobouček- NY 175 ;- Brýle- H&M 30 ;-

Sukni jsem taky měla vyhlídnutou, ale nakonec mě přešla chuť, jak jsem v kabnikovém zrcadle uviděla ty moje mléčno zelené nohy. fuj. A hlavně k tomu, proč hledám něco takového. Dostala jsem se do semifinále v pěvecké soutěži Česko Zpívá. Určitě Vám dál větší info v samostatným videu jelikož bude soutěž také hlasovací, kde i vy mi budete moci pomoct k rozhlasové soutěži. 


Takže nakonec jsem si toho vlastně ani moc nekoupila. Haul určitě dělat nebudu :D To by bylo fakt krátké video. A dneska při focení jsem zjistila, že mě baví fotit autoportréty.  Stativ je v tomto můj nej bro a jde nám to. Děkuji za všechnu podporu a odběry na mém youtube kanále. Přeji hezký den. Vaše Síma. 




You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe