Řasenka Maybelline rocket volum

12:03:00

Pro dnešní recenzi jsem si vybrala právě řasenku od Maybelline a to Rocket volum. Já ji zkusila jen z potřeby, jelikož jsem řasenku potřebovala (bylo to asi před 3. měsíci) Už dávno ze zkušenosti jsem věděla a vím, že řasenky od Maybelline jsou úžasné. Mě zatím všechny uspokojily dokonale a budu zkoušet další a další.




Řasenku jsem koupila v drogérii Rossmann za 165,-. Později jsem zjistila, že je fakt skvělá a za tuto cenu je k nezaplacení. Její gumový kartáček řasy neslepuje a krásně prodlužuje. Nikdy mi řasenka tak řasy krásně neprodloužila jako tato kráska. 



Tvar kartáčku bude vyhovovat všem! Moje mamka, která má řasy zatraceně krátké a řídké, má z ní strašnou radost, že něco takového konečně vymysleli. Prodlužuje a zahušťuje řasy jako blázen! A pozor žádné slepování! Mé řasy jsou na tom podobně. Milují ji. 

Hodně velké plus je to, že vůbec nedělá žmolky, nedrolí se a zůstane na řasách do té doby, dokud ji neodlíčíte. Můj zátěžový test, kdy jsem s ní šla na koupaliště a potom jsem s ní usla, zvládla perfektně. Až jsem si skoro myslela, že je voděodolná. Její koncentrace barvy mi přijde velice zvláštní a neopakovatelná. Po zaschnutí řasenky mi totiž přijde, že na očích úplně zgumovatěla. Jediným záporem je asi jen to, že se dá díky té voděodolnosti špatně odlíčit. 

+
Cena
Výdrž
kartáček
Neslepuje a prodlužuje

-
odličování


Tato řasenka je skvělá a mohu ji jen doporučit všem typům řas! Budete nadmíru spokojeni.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vypadá super! Řasenky od Maybelline máme taky rády a před tím, než jsme si začaly kupovat tu od Miss Sporty, jsme úplně zbožňovaly The colossal volume express řasenku právě od Maybelline. :) Na léto jsme si koupily i voděodolnou verzi, se kterou jsme byly taky moc spokojený. :)) :D
    Jinak ten program na 3D grafiku se jmenuje Cinema 4D. M&M

    OdpovědětVymazat
  2. Zovna si potřebuji nějakou koupit, takže určitě zvolím tuto. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc :) Photoshop CS4 ;)

    OdpovědětVymazat
  4. taky ji mám, je super, a s odličování ani problém nemám ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe