Mixa - Balancing Cream (matující krém)

10:15:00


Dnešní recenze bude na krém od Mixy- balancing cream. Já jsem hledala nějaký podobný krém. Dívala jsem se na krémy od Garnieru ale nemohla jsem si z toho množství vybrat. A potom jsem se koukla na tento a koupila si ho za 136,- v drogérii Teta. 



Krém má vyživovat a hydratovat 24 hodin. Měl by být pro citlivou pleť se sklonem k akné a pro zarudlou pokožku po odličování. Tyto všechny plusy mi byly hodně blízké tak jsem neváhala si ho koupit. Používám ho 2 týdny každý den a mohu říct, že na začátku, jsem měla pleť pořád rudou po odlíčení nebo když mi naskočil nějaký pupínek. Po nanesení tohoto krému se pleť opravdu zklidnila a získala krásný matný vzhled. 


Já ho používám každé ráno a večer a pleť se mi přes den tolik nemastí a je pěkně hydratovaná. Jediné co mi na něm trochu vadí, je parfemace. Není nijak voňavá, je to spíše taková silnější krémová vůně. Ale na obličeji to cítit už vůbec nejde. Další velké plus je že se rychle vstřebává.

Tento krém mi vyhovuje a doporučuji ho slečnám se zarudlou pletí po odličování nebo s citlivou pletí. 

+
Zmatňuje
Zklidňuje pokožku
Rychle se vstřebává
Hydratuje

-
Parfemace



You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe