Jak si organizuji čas!

9:20:00


Ahoj Holky! Dneska tady mám pro vás článek na téma Jak si organizuji čas na blog, videa a školu. Budou to i rady, které by Vám mohly pomoci se stíháním věcí. Já věci stíhám všechny, někdy s předstihem někdy přesně. O prázdninách to není se stíháním zase takový problém. To jsou videa, články na blog apod. Ale ve škole, kde píšeme každý den písemku z jiného předmětu je to k zapamatování a ke stíhání všeho učení opravdu blázinec.



Knihy Dobrovský 145,-

1. Diář. Já používám diář pořád! Vlastně, mám diáře dva. Jeden na normální zápisky (autobusy, čísla apod.) a druhý (na fotce) který používám na blog a videa. Je to denní diář, takže mám každou stránku na jeden den (mimo soboty a neděle.) Mám v něm napsané vlastně články, které mám napsat dopředu, na který den je mám přednastavit, který den se aktualizují na blog, kdy natočím video na tohle líčení a tenhle TAG. A pomaličku si všechno odškrtávám.

Knihy Dobrovský 145,-

2. Kalendář. Já si teď pořídila trhací kalendář do školy. Já si pořád vytvářela sama týdenní kalendáře, čtverečky a moc práce. A teď jsem ho konečně našla. Je skvělý a určitě se mi bude hodit do školy na zapisování úkolů, zkoušení a testů. Pořád to všechno uvidím na očích a nikdy nic nezapomenu. Není špatný ani obyčejný kalendář, jen je menší a většinou stojací. Je jen na Vás, co vám bude připadal lepší. 

Knihy Dobrovský 49,-
3. Lístečky. Když už je to opravdu důležité a potřebuji si něco zapamatovat, napíšu si na lepící lísteček poznámku úkolu, zadání apod. a nalepím si to na místo, na které se 100% kouknu. Někdy si na lístečky píšu plán na celý den: do obchodu, učit se, trénink... Je to mnohem lepší, než když si celý den nemohu vzpomenout, co jsem dneska ještě potřebovala udělat. 

Tak doufám, že se Vám článek líbil a v něčem možná i pomohl. Děkuji za odběry na mém youtube kanálu a za návštěvnost na blogu. :) 


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Koukáme, že to děláš podobně jak my. My jen zatím nemáme na tenhle rok diář a tak si věci co se týkají blogu a natáčení videí píšem do jednoho sešitu, kde máme vždycky rozpis na celý měsíc a jak pomalu přednastavujeme články, tak si poznámky odškrtáváme. :D Do školy si většinou věci mapatujeme a když ne, napíšem si je k ostatním úkolům na lístečky, který máme nalepený na notebooku - to je jediný místo, kde na to nezapomeneme! :DD
    M&M

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe