9. ledna 2014

16:05:00


Ahoj holky! Jak zvládáte všechny ty povinnosti po prázdninách? Já budu ještě asi týden startovat. :D Pořád mi to nějak nejde. nějaké testy jdou, ale matika, ta matika. Jinak bych se Vás chtěla zeptat, jaké další videa by jste chtěli? Nějaké TAGY (co je v mé kabelce/batohu...) V sobotu určitě jeden TAG bude a to 50 fact abou me, a fakt čumím na to, že jsem vymyslela 50 faktů o mě. :D 

Jinak jsem chodila po obchodech a smutnila, že nikde poblíž nemáme Catrice, a najednou!!! Přímo u školy! :D Tak příští týden půjdu na velké nákupy pro Catrice! A určitě mám v plánu si koupit Liquid Metal eyeshadow a ještě popřemýšlím o korektoru a fixe na rty, která mě dneska celkem překvapila, tak uvidím. Máte s ní někdo nějaké zkušenosti? :) Jinak přeji pěkný zbytek dne a děkuji za odběry a komentáře. :) 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ahoj, právě jsem narazila na tvá videa jsi skvělá, nechtěla by jsi někdy udělat video sobě, aspoň něco málo říct.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zítra tady jedno bude :) 50 faktů o sobě, bude tam vlastně všechno o mě :D Jinak děkuji :)

      Vymazat
  2. Ahoj, právě jsem na Tebe narazila, jsi velmi sympatická holčina. Doufám, že videí bude jen přibývat. ;)
    A na další video už se těším je super, že ho uděláš. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ano videa budou, zítra na něh čekej. :) Děkuji za všechno :)

      Vymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe