Začátek bude...

14:11:00

8. 12. 2013 

No tak design se mi záhadně povedl, a za to jsem fakt strašně ráda, jelikož jsem si s ním nevěděla vůbec rady. :D A chtěla bych vám jen říci že články se budu snažit psát i přes týden, počítejte tak s dvěma, a to určitě Co mám na sobě, a nějaké novinky s fotkami. O víkendu budu doma s přítelem, ale i tak bych určitě nafotila vše co jsem si naposled koupila a zase bych přidala fotky s tím co mám na sobě. Videa budu zkoušet a doufám, že u nich nebudu vypadat jak opice :D I když jsem prý dobrá hérečka tak se i tak bojím. :D Ale nějak se začít musí, žeano. Má první videa budou buď TAGy a nebo tutoriály na líčení. Ale už předem se moc těším, a budu ráda, když všechno vyjde tak jak si to představuji.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe