18.12.2013

16:30:00

A už se to blíží. Vánoce. Ale nikde mi to nepřijde, že už za 6 dní mají být Vánoce!!! Není sníh, který mi k Vánocům prostě patří. Chtěla jsem jet už někde na hory, ale jsem pořád ve škole, tak není čas. Naštěstí zítra jedu domů, jelikož se už moc neučíme. V Pátek jedu nakupovat dárky a potom točit WINTERLICIOUS  TAG. Už mám vše připravené, jen připravím kameru a vše potřebné a půjdu na to. Po Vánocích, asi buď ve čtvrtek nebo v Pátek bude video, co jsem dostala na Vánoce. 

A co nového? Byla jsem na castingu v československo má Hlas. No nepostoupila jsem, jelikož jenom z Ostravy brali 10 lidí :D Bylo nás tam asi 500. Ale zkušenost dobrá, zazpívala jsem co nejlépe jsem dokázala. Hlavně, že se můj zpěv líbí ostatním. :D Nepotřebuji být hvězda :D

PS: Zítra mi dojde paletka od Sleeku I Divine Ultra Matte  V2. Těším se na ni!!! Máte s ní někdo nějaké zkušenosti?? 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe