Orbití kráska

19:00:00


Ahoj Všichni. Jak jste si užili štědrý den? Já teda nic moc. Nálada Vánoc úplně vypršela a asi nejvíce mě naštvalo to, že babička, se kterou sdílíme dům, chtěla večeřet už ve tři. Slunce svítilo do okn a my rozbalovali dárky. I když jsem byla malá a nedočkavá, nikdy bych nechtěla večeřet za světla. Alespoň se s vámi podělím o toto líčení. Toto líčení jsem použila, doma. Zkoušela jsem moji novou paletku od sleeku. Na oči jsem použila barvu orbit, která mě z celé paletky asi nejvíce okouzlila. Paletka nezklamala a určitě o ni udělám samostatné video...




Do vnitřního koutku jsem opět použila zlatý oční stít z duo paletky od dermacolu. Ta mi to líčení tak zvánoční. Odstín Orbit mi příjde takový tmavý zeleno modrý až tyrkysový, který je nádherně matný a pigmentovaný. Poprvé jsem si pomyslela: ,, Nebuď tak pigmentovaný". Opravdu nádherná barva. 

Myslím, že tato barva by byla nádherná i se stříbrným stínem ve vnitřním koutku a určitě s tmavou černou výraznou linkou. Určitě se bude hodit i na ples, na kterým s tímto líčením určitě zazáříte. :) 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe