OOTD: YEEEE SNOW!

7:00:00


Ahoj ahoj. Dnes mám pro Vás dost mrazivý článek. Zimu mám ráda, ale vybírat nějaké super extra outfity asi nedokážu. Pro mě je hlavní, že mi je teplo a v tomhle outfitu jsem zaletěla jen do obchodu a myslela jsem, že umrznu. Ale budu se snažit přidávat outfity i za tak ledového počasí. I když budu vypadat spíše jako eskymák. 

Rifle: Secondhand Boty: CCC Kabát: Gate Svetr: Takko





You Might Also Like

2 komentářů

  1. super fotky, určite foť v takomto zimnom prostredí viac ;) ja sa tiež chystám, ale tá zima ma naozaj veľmi odrádza a zrejme sa všetok sneh dovtedy aj roztopí :D

    na mojom blogu práve prebieha GA, tak budem rada, ak sa ty aj tvoje čitateľky mrknete ;)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe