INTERIOR INSPIRATION - KITCHEN

6:56:00


Ahojky všichni. Mám pro Vás takovou malou inspiraci kuchyní, které se mi hrozně líbí a jednou, jak budu mít svoji kuchyň, budu ladit do podobného stylu. Jak si můžete všimnout, na každé kuchyni/fotce je něco ze dřeva. Já miluji dřevo a jednoduchost. Moc se mi líbí i zařazení nějakého staršího nábytku/poličky. No můžete vidět sami. 


Malé detaily a jednoduchost. To je moje :)


Všechny fotky jsou ze stránky pinterest.


You Might Also Like

4 komentářů

  1. To je krása! Čistý, jednoduchý, sem tam dřevo ...prostě nádhera! Co by se mi asi v kuchyni nejvíce líbilo, by bylo velké okno, ze kterého bych mohla koukat rovnou do zahrady! :)
    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňuju jednoduchý styl, dá se krásně doplňovat :) do vlastního se plánuju inspirovat tady - krásný čistý styl: http://www.gorenje.cz/spotrebice/designove-rady/gorenje-simplicity

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe