Pink on my lips

15:00:00

Rtěnka-essence blush my lips 12, Řasenka-Avon
Ahojky všem, konečně jsem se dokopala k jiné barvě rtěnky než je zastřená růžová nebo fialová. Díky. Koupila jsem si nádhernou Tmavě růžovou rtěnku od essence asi za 59 ;-. A na tu cenu! Boží. Výdrž a barva = úžasný. 



Tuto rtěnku asi nebudu moc používat u tmavě nalíčených očí. Nesluší se to do běžné společnosti a já na to prostě nejsem. Ale s nude líčení s touhle krásnou rtěnkou je opravdu nádherné. Odstín rtěnky je blush my lips 12. Jsem s ní tak spokojená, že určitě na ni udělám vlastní článek, recenzi nebo něco podobného. 


Nikdy jsem tuto řadu od essence nechtěla vyzkoušet, asi kvůli toho, že je to essence. Ale opravdu, tato rtěnka mě nadchla. I ta výdrž, kdy mi krásně držela i po mastném jídle a neustálému pití. Ale o rtěnce blíže v článku o této krásce. 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe