#1 Jak na | AKNÉ

9:14:00


Dneska tady mám pro Vás takový nový "pořad" na mém kanále. Jmenuje se jak na, a budu v něm psát své zkušenosti, rady a tipy na nějaké dané téma. První téma bylo úplně jasné, všichni jste si o něho psali a je to akné. 


Je to teprve první díl. Plánuji určitě ještě minimálně dva o akné, takže všechno ve videu ještě není. Také napíšu na toto téma samostatný článek, takže se určitě máte na co těšit. Napište mi do komentářů, zda máte taky nějaké zkušenosti s takovým problémem. Jestli máte nějaké další triky jak se ho zbavit. 


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Akné byl skoro celý život i můj strašák. Hrozně jsem záviděla kamarádce, které se vůbec nedělalo. Už jsem na něj ale také vyzrála. Narazila jsem na CBD olej v obchodě Cibdol, který mě zaujal různými účinky, ale nejvíc tím, že je účinný na akné, tak jsem si ho objednala a musím zaťukat, od akné už mám taky pokoj :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe