Blush my lips - Essence

15:00:00


Dneska mám pro Vás recenzi na tuto krásku. Nikdy by mě nenapadlo, že rtěnka od essence u mně dopadne tak, jak dopadla. Odstín blush my lips (12) je nádherná pestře růžová barva. A hlavně je nositelná. Já se strašně bála takové růžové, která už fakt jde na první pohled vidět! Ale? Tato rtěnka mě naučila je nosit.



Rtěnka mě v Rossmannu stála pouhých 59 Kč a to je tedy za rtěnku nádherná cena. Hodně mě nadchl i výběr z mnoha barev, který Rossmanský Essence má. Spousta tmavých i světlých až nude barev. Asi nejvíce co se mi na této rtěnce líbí, je její výdrž, která je neuvěřitelná! Essence? A ona vydrží? Ano, nevěřila jsem tomu, už jen díky těm rtěnkám, které byly předtím. S prominutím...hnus. Ale tady neřešíme minulou kolekci, tato kolekce je naprosto úžasná, a není snad nic co by mi na ni vadilo. (A i ten obal je k nezaplacení ♥).


Zde ji můžete vidět na rtech. Opravdu nádherná pestrá letní růžová. Toto léto u mě startuje v běžeckém bloku a nezastaví se až do podzimu. Určitě ji vytáhnu i do školy, ale o tom bude už jiný článek. 



You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe