What now: Pink Vintage

14:00:00


Dneska jsem měla chuť na něco svěžího ale přitom trochu připečeného. Jelikož je venku chladno a šedivo, vytáhla jsem světle růžové stíny alá "barbie" a oblékla do nich celé oči. Rty jsem chtěla trochu připepřit, tak jsem je zahalila do tmavě fialovo burgundi růžovo hnědé (boží barva), která celé líčení vyzdvihla o úroveň výše. Toto líčení se mi líbí a je vhodné do školy nebo práce. 


Všechno hezky po kupě a sladěné. Tak se mi to líbí. Růžová krásné prozáří oči a hned vypadáte svěžejší. Poslouchala jsem písničku Dollhouse od Melanie Martinez a toto líčení se mi k ní pekelně hodí. Tak určitě vyzkoušejte něco podobného v takovém škaredém počasí. 


Světlé oči budou nádherné i v jiných odstínech. Já osobně určitě vyzkouším tu samou kombinaci jen v modré nebo světle zelené. Ale i ve stříbrno šedé bude určitě krásná. 

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Moc krásný líčení! :) Ty "tmavě fialovo burgundi růžovo hnědé" :D vypadají úplně úžasně! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe