Tím, že cvičíš si neublížíš...

14:16:00

Zdravím Vás. Dneska mám pro vás takový jiný článek. Dneska bych Vám trochu chtěla říct, jak začínám cvičit, a co všechno pro to dělám (i když moc toho není), mohla bych někomu pomoci s donucením se cvičit.

1. Pravidelnost a návyky

Určitě si neuškodíte, když chodíte cvičit nepravidelně, hlavně když cvičíte. Já jsem zkoušela chodit cvičit před školou (cca 6:30) a byl to zabíják. Opravdu donutit se vstávat kvůli toho, abych šla dělat něco, k čemu se musím donutit podruhé je opravdu smrtící. Ale určitě někomu, komu vstávání nevadí, by to mohlo vyhovovat. Já tedy chodím cvičit každý den po škole na 20 minut. 

Ze začátku se mi opravdu nechtělo. Já bývala zvyklá cvičit každý den, jen jsem cvičila s trenérkou, která pořád do mě hučela cvič a cvič. teď je to jen na mě, jak dlouho budu cvičit. Po nějaké době (určitě to slyšíte už po 12536566×) Vám to bude chybět a budete si prostě chtít jít zacvičit. Já si vždycky vzpomenu na ten super pocit po té námaze, jak si lehnu a bude to fajn. 

2. Motivace

K tomu, aby jste začali cvičit je potřeba i trochu té motivace (někdo jako já ji potřebuje opravdu hodně.) Šla jsem na we♥it.com a uložila si na plochu všechny fotky, které mi přišly dostatečně motivující. ,,Jo přesně takhle chci za půl roku vypadat, chci mít takové břicho..." Já si z toho udělala pozadí a vždycky když otevřu notebook, vidím ty propracované těla a mám chuť jít cvičit. A nebo si dejte nějaký cíl: Chci zhubnout do plavek, do kraťasů, do riflí, které jsem zapla před rokem. 

3. Správně cvičit

Nemusíte cvičit hodiny, mě stačí 20 minut a jsem K.O. Jen si musíte zvolit nějaké základní cviky s kterými začnete. Já 3 týdny cvičila dřepy, výpady s činkami, výkopy a na břicho sklapovačky, boční sklapovčky, zvedání nohou a další. Postupně si hledám cviky jiné, těžší, které praktikuji k těm základním. 

4. JÍDLO?

Určitě se v ničem neomezovat a nedělat diety. Určitě existuje mnoho diet ale já žádné neberu. Jediné pravidlo s jídlem, které dodržuji je 20 minut před cvičením nejím, jelikož když budu cvičit, energie půjde rovnou ze zásobních tuků a nepůjde z toho jídla co jsem před 10 minutami snědla. Určitě sníst celou čokoládu na ex vám moc k udržení váhy nepomůže. Já jsem bývala schopná ji sníst, a proto to se mnou tak dopadlo. Teď už se hlídám alespoň v čokoládě (i když je to můj milenec a vždycky si ji kousek dám.) A taky se držím pravidla: Velká snídaně, menší oběd a večeři zeleninu. Taky se mi povede to nedodržet (hlavně když jsem u přítele) ale snažím se, kdy můžu. 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe