Nepodceňuj SECOND HAND!

14:00:00


Zdravím Vás všechny u dnešního článku, a předem bych chtěla říci, že nikomu nic nevnucuji, je to jen můj názor a neříkám, že je něco lepší jak to druhé. Tento článek je o tom, že někdy ani nepotřebujeme jít do drahých obchodů aby jsme našli něco krásného. Second Handy jsou všude a není místa, kde by nebyly. 



,,V každým městě se něco malého najde."

Většinou se lidé bojí chodit do takových obchůdků, kde si myslí, že je tam špinavé, staré a obnošené oblečení. "Sekáče" už dlouho vyhledávám (ne nekupuji oblečení jen v Second handech) a to nejen z toho, že mám ráda (někdy :D) retro oblečení a v "sekáčích" se takové někdy objevují. V městě, kde mám školu, jsem objevila "sekáč" ve kterém vše stojí 29 korun. Našla jsem tam nádherný růžový blejzr a svetr, delší po zadek, který má nádherný přechod ze světle modré do tmavě. Oboje za 29 korun. Přišla jsem do školy a druhý den už na to samé místo mířily další holky, které si v tom malém obchůdku vybraly. 


,,V sekáčích jsou jen neznačkové věci!"

To je omyl, v "sekáčích" můžete najít i značkové věci. Já sama jsem našla úplně novou vestičku z Lee Cooper, která na sobě měla i originální štítek s cenou, která se 29 korunám určitě neblížila. Musíte jen hledat.  Určitě tam najdete věci, které by jste si na sebe nikdy nevzali, ale z druhé strany ,,Kdo hledá, najde." Sama kamarádka tam našla adidas fotbalový dres, který měl na sobě cedulku. V "sekáči" jsem našla i jednu z mých totálně nejoblíbenějších oblečení, kterou nosím. Nádherné jarní šaty (pocházely z H&M.) Stály mě necelých 60 korun. A nosím je pořád ať je jaro nebo zima. 


Černá košile, dvoumateriálová s ozdobným límcem.

,,Věc se ti líbí, ale něco ti na ni vadí? Uprav si ji."

V "sekáči" narazíš na nějakou moc pěknou věc, která stojí málo, ale nelíbí se ti to, jak je popř. dlouhá? Určitě nemáš tak křivé ruce, aby sis vzala nůžky a šití/šicí stroj a upravila si ho podle svých představ. Za tak málo peněz se to prostě vyplatí. Vidíš rifle (do zvonu) ale mají moc pěkný pas a sednou ti? udělej si z nich kraťasy. Ve fantazii se meze nekladou. 


Riflové kraťasy s vysokým pasem

Doufám, že se Vám tento článek líbil a určitě se podělte se svými zkušenostmi v takových obchůdcích jako jsou "sekáče". 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe