OOTD: Leather woman

12:56:00

Brýle: H&M, Top: Gate, Bundička: secondhand, Kalhoty: New Yorker, Boty: H&M

Dneska mám pro Vás můj první outfitový článek :) rozhodla jsem se že vytáhnu toho mého foťáka a nafotím nějaké fotky. Ze začátku mi to opravdu nešlo, jelikož fotit se takhle sama není nic jednoduchého. Nakonec jsem na to přišla a myslím, že to nedopadlo tak zle. 


Fotky jsem pořizovala v Hornickém muzeu, a dneska jsem vytáhla mé kožené botky, které se mi neskutečně líbí a jsou perfektně pohodlné, nosila jsem je celou zimu co nebyl sníh, a podzim a jaro... a zatím pěkně drží, takže je určitě ještě přes jaro vynosím. 


Kalhoty mám už asi 4 roky a můžu říct, že je teď poslední dobou miluji. Bohužel je mám už asi o 2 čísla větší, ale pásek to jistí. A kožená bunda? Tak tu jsem dneska koupila v nejbližším secondhandu za 50 Kč. Jak já mám z takových nákupů radost. 


Máte rádi takovou "drsnou" kombinaci? A líbí se Vám můj outfit? Přeji krásný den 


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe