MAKEUP GENIUS look

16:15:00


Po milionech letech Vám tady píšu nový článek. Nevím jestli ho mám začít tak že se omluvám, že jsem tak dlouho nepsala nebo budu dělat jako by se nic nestalo. Jen oznamuji, že žiju, a budu se snažit přidávat mnohem více článku. Prvním článkem po takto dlouhé době je jeden hódně zvláštní makeup. 

wishlist_12_2014_01

Tento netypický look jsem posílala do soutěže s Lorealem jelikož mě dost fascinují některé barvy rtěnek, a to hlavně tato modrá od NYXu. A co mě nenapadlo, že asi nebudu jediná, kterou by to zajímalo a rovnou na to vytvořit look, který by mohl pomoci dalším ženám zkusit takto zvláštní výraznou rtěnku. 



A jak jsem docílila takových rtů i bez rtěnky? Doma jsem našla takovou tužku na oči od Atoru, která má nádhernou barvu a aby to nebyly jen tmavé rty tak jsem z nich udělala malé ombré rty a do prostřed jsem nanesla světle modrou tužku na oči a trochu colortattoo. Doufám, že se Vám tento look alespon trochu líbí a pokud máte nějaké takové touhy alespoň jednou vyzkoušet modrou rtěnku, určitě mi napište do komentářů :) 

Přeji krásný den. 
Simon Komadel

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe