Wishlist winter 2014

11:05:00

Začíná zima (a teď zrovna prší :DD) a já už pokukuji po nějakých nových kouskách do své makeupové taštičky a taky do skříně. Určitě teď máte taky nějaký nákupní wishlist, tak se s ním se mnou určitě podělte a kouknem se spolu, jestli máme podobné chutě. 

1. Chanel les 4 ombres 

✦⊱ɛʂɬཞɛƖƖą⊰✦

Konečně mám trochu našetřeno na nějaký pořádný kousek. Já určitě přemýšlím po takovýmto trio od Chanel. Chci nude odstíny, abych paletku využila co nejvíce. A hlavně chci zainvestovat do něčeho, co mi vrátí celý produkt a já nebudu litovat koupi.

2. Chlupatá vestička

Camel Faux Fur Vest by Sequins & Things 

Takovou vestu již mám vyhlídnutou v pull&bear. Teď si pro ni jen skočit. Možná ale sáhnu po světlejší barvě. Hlavně chci aby byla delší, nejlepší by bylo pod zadek. Mám s ní naplánováno spoustu outfitů. 

3. Cardigan

Leah B. Boutique | Caribou Crossing Cardigan with tan knee boots

Do tohoto jsem se naprosto zamilovala, ať už do délky, barvy nebo střapců. Jen má jeden háček, v českých obchodech ji asi neseženu... 

Samozřejmě mám toho vyhlídnutého více, ale toto jsou housky, které si opravdu na 100% chci pořídit a nechci přeci přehánět. Blíží se vánoce a něco v tý peněžence zbýt musí, :D 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe