#1 Fitness deník: Jak a kdy jsem začala cvičit

20:43:00


Dnešní článek bude o tom, jak jsem začala s cvičením, s radikální změnou v mém jídelníčku a startem úžasného bojového sportu – thaiboxu. Nebudu se nějak doktorsky rozepisovat, jelikož to není tak dlouho, co jsem začala na sobě „makat“. Začala jsem takhle:

Startovní váha 67 kg
Začala jsem s obyčejným cvičením na zahradě, ve starých teplácích, tričku a mikině. Rozcvička, chvíli kickbox (součást thaiboxu) a potom protažení. Celé to trvalo cca 40 minut. Zatím žádný běh, žádná změna jídelníčku. Jelikož to byly ještě prázdniny, řekla jsem si, že ve škole začnu s vařením. Toto tempo trvalo přibližně 3× do týdne 2 týdny.

Váha 65 kg.
Za dva týdny začala škola a já začala běhat, posilovat, dělat thaibox a hlavně změnila jsem radikálně jídelníček. Samozřejmě, někdy jsem na začátku zhřešila a dala si něco sladkého, nebo něco co už jsem opravdu neměla. Ale takové začátky jsou, chcete s tím seknout, nevidíte výsledky na těle (já netrpělivý člověk jsem to měla hodně těžké). V této fázi se musíte hodně obrnit trpělivostí a neztrácet motivaci. Takto to trvalo necelé dva týdny. Přes týden cvičení sama ve škole, přes víkendy tvrdé tréninky thaiboxu a posilování v posilovně.


Nevážila jsem se.
Další týden už jsem pomalu začala pozorovat výsledky. Jak na těle, tak i na mé fyzické zdatnosti. Každý den běhu mi napomohlo dostat z vytrvalosti v tělesné přípravě místo čtyřky dvojku, a to ještě blizoučko od jedničky. Lidé okolo mně mi začali říkat, že to jde vidět (což samozřejmě neuvěřitelně potěší a podpoří).

Váha 62,5 kg.
V dalším týdnu jsem už pociťovala, že se cítím lépe. Tvrději spím, ráno jsem vstávala odpočatá (i když jsem měla předešlý den tvrdý trénink) a samozřejmě na těle mizely ty škaredé Mischellinky.


Toto není vše, dále budu přidávat svá zlepšení. Již za tyto dva týdny mám další 2 kila dole. Takže se těšte na další fitness deník. Cvičení zdar.

e-mail: simonkomadel@gmail.com
facebook: http://www.facebook.com/simonkomadel
Instagram: simon_kom

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Super článek. Taky jsem na své postavě začala vidět výsledek poměrně rychle, což mě motivovalo k dalšímu cvičení. Teď už se ani nevážím. Do posilovny chodím, protože mě to baví a abych vydala přebytečnou energii. Do fitka nosím dámské leginy na cvičení a tílka, ve kterých se mi cvičí nejlépe.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe