Nike Air Max 90

8:47:00


A už jsem taky podlehla, těm "zvláštním" botám na fákt divné podrážce. Hodně dlouho jsem přemýšlela o těhlech potvůrkách, Ať už jsem přemýšlela nad barvou, značkou nebo stylem. A z funkčnosti, stylovosti a originálnosti jsem si vybrala právě tyto černé Nike Air Max 90. 


foto: google.com

Jak už jsem říkala, hledala jsem nějaké, které budu moci nosit ke všemu. Hodně jsem přemýšlela o bílých, ale zase z funkčnosti a "špindíře" Simoně jsem už na to ani nechtěla pomyslet. Černé jsem snad na nikom ještě neviděla, kromě blogerek, a tak jsem měla jasno. 

A konečný verdikt zní? Jsem z nich naprosto nadšená. Opravdu, pohodlnější boty jsem nikdy na nohou neměla (když nebudu počítat gymnastické cvičky). Jsou kožené a vypadají hodně bitelně. V obchodě (Foot Locker) mi paní prodavačka ještě nabízela takovou černou barvu na zamazávání té kůže, kdyby se odřela. Takže v dalších dnech se určitě pro to stavím, jelikož pořád bude lepší nějaká barva než černýcentropen :D 

Vlastníte taky někdo Air Maxy, nebo nějaký podobný styl bot od jiné značky? A jste s nimi spokojeni? :) 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe