Fashion Wishlist 2014

9:45:00


Dneska jsem se koukla z okna a pocítila jsem přicházející zimu. Ano ano, je srpen, ale mně přijde, že už tepleji BOHUŽEL nebude. Tak se připravuji na podzimní nákupy, které mám tak trochu již rozvržené, ale hlavně chci pořádně utratit moji první výplatu v životě za něco, co je kvalitní a nadčasové. Tady mám pár tipů pro všechny z Vás.


Trench Coaty zdá určitě každý, ale jak se dívám po ulicích, málo lidí je nosí a opravdu nevím proč. Ano, v tomto případě je lepší do takového kousku zainvestovat více peněz, jelikož takový trench coat nikdy nevyjde z módy. Je nositelný jak k šatům, sukním, legínám či denim riflím. Určitě pokud máte nějaký tip, kde bych našla kvalitní, určitě mi napiště. 


Další kus oblečení, který mi (nechápu) chybí v šatníku jsou skinny black jeans. Dají se kombinovat jak s košilí tak i s nějakým krátkým barevným sáčkem a tričkem. Líbí se mi, jen musím najít ten správný střih. Já preferuji kalhoty s vyšším pasem, které mi trochu zakryjí ten "ženský" špíček na břichu, ale hlavně potřebuji zkrácenou délku, jelikož s mými 166 cm mám všechny kalhoty buď ohnuté a nebo nevzhledně nařasené. 


Další kus, do kterého chci zainvestovat největší část mé výplaty je kabelka. Moc se mi líbí tato od MK. Ale určitě, kdybych viděla nějakou podobnou, kvalitní a hlavně velkou, sáhla bych po ni. Ale jelikož mám možnost, si tuto MK kabelku koupit v kamenném obchodu, určitě je mou první volbou. 


V poslední řadě jsou to tenisky. Já už dlouho přemýšlela o Nike Air Max, ale pořád jsem se nemohla rozhodnout jakou barvu, a proč barevné, vždyť se mi to nikde nebude hodit. Šla jsem do foot Lockeru na Nové Karolíně a zamilovala si tyhle. Černé, které tedy z dálky moc na první pohled nevypadají jako air max, ale nebijí do očí: ,,helééé mám AIR MAXXX". Dají se jednoduše kombinovat i se sakem či sportovní bundou a šortkami. Mám je doma necelé dva týdny a jsem s nimi naprosto spokojená. 

Určitě to není můj celý wishlist, dále potřebuji koupit:
Kufr z UCOB
Psaníčko nebo listovou kabelku
Boyfriend jeans

Doufám, že Vás tento mega dlouhý článek neunavil a pokud jste došli až sem, tak gratuluji. Máte taky nějaký wishlist na podzim? 




You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe