FALL diary 2015

14:48:00

"No matter where U go and feel the power of Inner Peace take it with U then feel again in the middle of all tempest. Learn this and your stress will be under control till U are no more."... Christa.....Autumn in Bergamo, Italy:

Dneska mi napsal jeden muž, co ten můj blog. Nějak jsem se zamyslela, a nechápala jsem, proč jsem to zase pozastavila. Ono té inspirace během školy moc není a já jako maturant taky nemám moc času, ale nechci to svádět na maturitu. Jde o to si najít tu chvíli a napsat článek, a to není zase tak těžké, ne? Je podzim a já tento rok zjistila, že je to asi nejkrásnější roční období. Včera svítilo slunce, bylo teplo a listí se zbarvilo všemi barvami. Byla to nádhera. Opravdu nic krásnějšího jsem ještě neviděla a pasovala jsem včerejší den na nejkrásnější v tomto roce. 

Ve škole je to fajn. Maturitní ročník mi zatím (ZATÍM) přijde jako nejlepší. Učit se máme to, co máme umět na maturitu. Kromě matiky a ekonomiky, z kterých nemataruji, je všechno v pohodě. Dokonce i právo, kterého jsem se tak bála, mi přijde naprosto jednoduché. Ale samozřejmě představy, že už končím a že budu maturovat mě trochu děsí. K tomu mi přibývají stresy z dalších stran o kterých možná napíšu jindy. 

Za dva dny jedeme znovu do Itálie. Jsem zvědavá na moře v podzimním obleku. Těším se na běh kolem pláže a pozorování těch divných velkých ptáků (ne není to racek) v přístavu. Mám trochu jiné plánu než o letních prázdninách a dám Vám nějaké info, jak se tam mám a co dělám. Mým hlavním plánem je najít v Itálii dokonalé šaty na maturitní ples. Nevím jak mají vypadat, nebo jakou mají mít barvu, ale já je tam najdu. Doufám!! Držte mi palce. Mějte se krásně. 

Vaše Simona



You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ani nevíš jakou radost mam ze tvého článku. Trochu jsem se bála že jsi úplně skončila. Souhlasím s tím podzimem. Škoda jen že ty krásné dny trvají tak krátko. Užij si Itálii a pořád věřím že pro nás uděláš článek o cvičení. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe