Nejoblíbenější knihy 2014

10:40:00

Dneska bych Vám chtěla představit pár mých oblíbených knížek za tento rok. Upřímně, jsou to ty poslední co jsem četla, jelikož v tom mám strašný bordel a nevím co jsem už četla, je toho celkem hafo. Na knížkách jsem teď celkem závislá. Takže jako další koupenou mám Hledání Aljašky od Johna Greena, kterou má můj kamarád už přečtenou a strašně se těším na zítřek kdy ji už budu číst. A dneska si jdu koupit papírové město od téhož autora. Je to borec. Proto na první místo řadím knihu...

John Green- Hvězdy nám nepřály


Naprosto dokonalá knížka. Klobouk dolů Johny. první jsem ji číst nechtěla, jelikož mi to přišlo už jako klišé. všichni čtou Hvězdy, všichni se dívají na hvězdy. Ale tomu, kdo nerad čte... Koukněte se na film, je to naprosto perfektně natočené podle knihy, takže o nic nepřijdete. Dojemný příběh, který končí špatně. 


Dave Pelzer- Dítě zvané TO


Příběh podle pravdy, píše o sobě sám autor. Tomu, kdo má slabší povahu asi nedoporučuji. Já sama jsem u této knížky měla naprosto na nic náladu. Mimochodem jsem ji měla za půl dne přečtenou. Má další dvě pokračování do kterých se mi fákt nechce!

Gayle Formanová - If I stay


Kniha, kterou jsem dočetla předevčírem. Málem jsem ji měla přečtenou za den, jen jsem si řekla, že by to byla škoda. Tak jsem si ji vychutnávala tři dny. Příběh o lásce, o hudbě, bohužel zase celkem smutný příběh, který končí hodně zvláštně. Tato kniha je i zfilmovaná a koukala jsem na něj a musím říct jak u Johnyho... klobouk dolů režisérům. Perfektní film, perfektní obsazení mé oblíbené herečky Chloe. 

Rick Riordan- Bohové Olympu


Tuto knížku moc komentovat nebudu, jelikož už je to druhá série knížek Persy Jackson. Je to myslím už 8 díl a já jsem více a více nadšená. A kdyby někdo znal postavy, miluji LEA Valdeze. Achjo, že takoví kluci nejsou i ve skutečnosti... 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Aljaška je naprosto úžasná a troufám si říct, že i lepší než Hvězdy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začínám ji dnes číst, a všichni si ji taky chválí takže se moc moc moc těším :D

      Vymazat

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe